1
Τα προϊόντα που εμφανίζονται στο e-shop είναι άμεσα διαθέσιμα σε όλα τα μεγέθη;
Τα προϊόντα του e-shop μας είναι διαθέσιμα στα χρώματα και στα μεγέθη που εμφανίζονται. Προσπαθούμε να εξασφαλίσουμε την ορθότητα των πληροφοριών της ιστοσελίδας αναφορικά με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων μας.
Ωστόσο, υπάρχει το ενδεχόμενο κάποιο προϊόν να εμφανίσει λανθασμένη διαθεσιμότητα κατά το διάστημα που μεσολαβεί μέχρι να γίνει η ενημέρωση του συστήματος. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν που παραγγείλατε δεν είναι διαθέσιμο θα σας ενημερώσουμε άμεσα τηλεφωνικά.
Ωστόσο, υπάρχει το ενδεχόμενο κάποιο προϊόν να εμφανίσει λανθασμένη διαθεσιμότητα κατά το διάστημα που μεσολαβεί μέχρι να γίνει η ενημέρωση του συστήματος. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν που παραγγείλατε δεν είναι διαθέσιμο θα σας ενημερώσουμε άμεσα τηλεφωνικά.
2
Θα πρέπει να είμαι Μέλος για να μπορέσω να παραγγείλω μέσω του e-shop;
Δεν απαιτείται η εγγραφή σας ως Μέλος για να μπορέσετε να παραγγείλετε μέσω του e-shop μας. Μπορείτε να ολοκληρώσετε τις αγορές σας επιλέγοντας «Συνέχεια ως επισκέπτης».
Η δημιουργία λογαριασμού προτείνεται για δική σας διευκόλυνση, καθώς εξοικονομείτε χρόνο, αφού δεν θα χρειάζεται να συμπληρώνετε τα προσωπικά σας στοιχεία σε κάθε νέα σας αγορά.
Παράλληλα, με την εγγραφή σας ως Μέλος ενημερώνεστε άμεσα για τις προσφορές και τις νέες παραλαβές του e-shop μας.
Η δημιουργία λογαριασμού προτείνεται για δική σας διευκόλυνση, καθώς εξοικονομείτε χρόνο, αφού δεν θα χρειάζεται να συμπληρώνετε τα προσωπικά σας στοιχεία σε κάθε νέα σας αγορά.
Παράλληλα, με την εγγραφή σας ως Μέλος ενημερώνεστε άμεσα για τις προσφορές και τις νέες παραλαβές του e-shop μας.
3
Ξέχασα τον κωδικό μου. Τι πρέπει να κάνω;
Σε περίπτωση που είστε εγγεγραμμένο Μέλος και έχετε ξεχάσει τον κωδικό σας επιλέξτε «Ξέχασα τον κωδικό μου» και θα σας αποσταλεί νέος κωδικός στο e-mail σας.
4
Υπάρχουν έξοδα αποστολής για την παραγγελία μου;
Σε περίπτωση που η παραγγελία σας ξεπερνά τα πενήντα (50) ευρώ δεν χρεώνεστε με έξοδα αποστολής.
Για παραγγελίες από 49,99 ευρώ και κάτω, τα έξοδα αποστολής ανέρχονται σε τέσσερα (4) ευρώ.
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να πληρώσετε με αντικαταβολή, η χρέωση ανέρχεται σε 2,5 ευρώ.
*Οι παραπάνω χρεώσεις αφορούν αποστολές στην Ελλάδα.
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να πληρώσετε με αντικαταβολή, η χρέωση ανέρχεται σε 2,5 ευρώ.
*Οι παραπάνω χρεώσεις αφορούν αποστολές στην Ελλάδα.
5
Είναι ασφαλής η πληρωμή μου μέσω κάρτας;
Η χρήση της χρεωστικής ή πιστωτικής σας κάρτας για τις αγορές σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι απόλυτα ασφαλής, καθώς η καταχώρηση των στοιχείων της κάρτας γίνεται στο περιβάλλον της Τράπεζας Πειραιώς.
6
Σε πόσες μέρες θα παραλάβω την παραγγελία μου;
Τα προϊόντα παραδίδονται σε διάστημα 1-3 εργάσιμων ημερών, μετά την επεξεργασία της παραγγελίας. Σε περίπτωση που η παραγγελία πραγματοποιηθεί κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, εκτελείται την Δευτέρα.
Σπανίως ενδέχεται να υπάρξει καθυστέρηση της παράδοσης της παραγγελίας, που μπορεί να διαρκέσει από 24 μέχρι και 72 ώρες και να οφείλεται σε περιόδους αιχμής (π.χ. δεκαήμερα προσφορών, εκπτώσεις, δυσχερείς καιρικές συνθήκες). Οι ώρες και οι λόγοι που αφορούν την καθυστέρηση της παραγγελίας είναι ενδεικτικοί.
Σπανίως ενδέχεται να υπάρξει καθυστέρηση της παράδοσης της παραγγελίας, που μπορεί να διαρκέσει από 24 μέχρι και 72 ώρες και να οφείλεται σε περιόδους αιχμής (π.χ. δεκαήμερα προσφορών, εκπτώσεις, δυσχερείς καιρικές συνθήκες). Οι ώρες και οι λόγοι που αφορούν την καθυστέρηση της παραγγελίας είναι ενδεικτικοί.
7
Πώς μπορώ να δω πού βρίσκεται η παραγγελία μου;
Μπορείτε να παρακολουθήσετε την πορεία της παραγγελίας σας συμπληρώνοντας τον αριθμό αποστολής που σας έχει αποσταλεί με e-mail σε ένα από τα παρακάτω links, ανάλογα με την εταιρία courier:
ACS COURIER:
https://www.acscourier.net/el/track-and-trace , SPEEDEX COURIER: http://www.speedex.gr/isapohi.asp, ELTA COURIER: https://www.elta-courier.gr/search και BOX NOW:
https://boxnow.gr/track
8
Μπορώ να κάνω αλλαγή ενός προϊόντος; Αν ναι, θα έχω κάποια επιβάρυνση;
Συμπληρώστε τη φόρμα αλλαγής ή στείλτε μας e-mail στο sales@e-mouratidis.gr, ή τηλεφωνήστε στο 2310 451870, ζητώντας την αλλαγή του προϊόντος με μεγαλύτερο ή μικρότερο νούμερο ή με άλλο προϊόν, εφόσον υπάρχουν διαθέσιμα αποθέματα
Το κόστος επιστροφής και επαναποστολής του προϊόντος επιβαρύνει εμάς μόνο εφόσον χρησιμοποιήσετε την εταιρεία ταχυαποστολής με την οποία σας αποστείλαμε το προϊόν.
Μόλις παραλάβουμε το προϊόν που επιστρέψατε, σας αποστέλλουμε το νέο που επιλέξατε, ίσης ή μεγαλύτερης αξίας.
Το αίτημά σας θα πρέπει να γίνει εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος. Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία χωρίς να έχει υποστεί φθορές και να συνοδεύεται από την απόδειξη λιανικής που λάβατε με την παραλαβή του.
Σε αντίθετη περίπτωση, η αλλαγή του δεν γίνεται δεκτή και το προϊόν σας επιστρέφεται με δική σας χρέωση.
Το κόστος επιστροφής και επαναποστολής του προϊόντος επιβαρύνει εμάς μόνο εφόσον χρησιμοποιήσετε την εταιρεία ταχυαποστολής με την οποία σας αποστείλαμε το προϊόν.
Μόλις παραλάβουμε το προϊόν που επιστρέψατε, σας αποστέλλουμε το νέο που επιλέξατε, ίσης ή μεγαλύτερης αξίας.
Το αίτημά σας θα πρέπει να γίνει εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος. Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία χωρίς να έχει υποστεί φθορές και να συνοδεύεται από την απόδειξη λιανικής που λάβατε με την παραλαβή του.
Σε αντίθετη περίπτωση, η αλλαγή του δεν γίνεται δεκτή και το προϊόν σας επιστρέφεται με δική σας χρέωση.
9
Μπορεί να γίνει επιστροφή χρημάτων;
Συμπληρώστε τη φόρμα αλλαγής-επιστροφής ή στείλτε μας e-mail στο sales@e-mouratidis.gr ή επικοινωνήστε τηλεφωνικά στο 2310 451870 εντός 3 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή.
Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία χωρίς να έχει υποστεί φθορές και να συνοδεύεται από την απόδειξη λιανικής που λάβατε με την παραλαβή του.
Σας επιστρέφουμε τα χρήματα που καταβάλατε εντός 3 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος. Το κόστος επιστροφής ανέρχεται σε πέντε (5)ευρώ, εφόσον χρησιμοποιήσετε την ίδια εταιρεία ταχυαποστολής με δική μας χρέωση.
Σε περίπτωση που έχετε πληρώσει με αντικαταβολή η αξία της υπηρεσίας αυτής δεν επιστρέφεται.
H επιστροφή χρημάτων είναι εφικτή μόνο για τις αγορές που πραγματοποιούνται ηλεκτρονικά (www.e-mouratidis.gr) και δεν ισχύει για αγορές από το φυσικό μας κατάστημα.
Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία χωρίς να έχει υποστεί φθορές και να συνοδεύεται από την απόδειξη λιανικής που λάβατε με την παραλαβή του.
Σας επιστρέφουμε τα χρήματα που καταβάλατε εντός 3 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος. Το κόστος επιστροφής ανέρχεται σε πέντε (5)ευρώ, εφόσον χρησιμοποιήσετε την ίδια εταιρεία ταχυαποστολής με δική μας χρέωση.
Σε περίπτωση που έχετε πληρώσει με αντικαταβολή η αξία της υπηρεσίας αυτής δεν επιστρέφεται.
H επιστροφή χρημάτων είναι εφικτή μόνο για τις αγορές που πραγματοποιούνται ηλεκτρονικά (www.e-mouratidis.gr) και δεν ισχύει για αγορές από το φυσικό μας κατάστημα.
10
Παρέλαβα άλλο προϊόν από αυτό που παρήγγειλα. Τι πρέπει να κάνω;
Αρχικά να σας ζητήσουμε συγνώμη για το γεγονός. Σε αυτή την περίπτωση στείλτε μας άμεσα e-mail στο sales@e-mouratidis.gr ή ενημερώστε μας τηλεφωνικά στο 2310 451870. Θα σας δοθούν οδηγίες για την επιστροφή και την αντικατάστασή του, για την οποία δεν θα έχετε καμία επιβάρυνση.